MYYNTI ON KESTÄVYYSLAJI

Tunnemme asiakkaamme. Käytössä on moderni CRM-järjestelmä, asiakkaat on luokiteltu ja palvelumme perustuu asiakkaan ostopotentiaaliin tai liiketoimintamerkitykseen. Pidämme asiakkaista hyvää huolta ja tiedämme kuinka tyytyväisiä he ovat meihin. Myyntimme on tehokasta. Myyntiä seurataan reaaliaikaisesti.

Käsi sydämelle – onko teidän myyntiryhmänne viritetty tälle suoritustasolle?

Meidän mielestämme myynnin suurin haaste on se, ettei myyjä tunne asiakkaitaan eikä asiakkaansa ostoprosessia. Lisäksi olemme huomanneet, ettei asiakkaiden ostopotentiaali ole juuri analysoitu. Usein aikaa käytetään vääriin asiakkaisiin, pahimmillaan ylipalvellaan pieniä asiakkaita ja suuret asiakkaat jäävät vähälle huomiolle.

Eikä tämä vielä riitä. Myynti pitäisi suunnitella. Sen pitää olla pitkäkestoista ja suunniteltua niin, että asiakkaan tarve pystytään ottamaan huomioon. Lisäksi pitäisi ottaa huomioon myyjän ja ostajan henkilökemiat. Tämä on erityisen tärkeää aikana, jolloin ostaja monesti tekee pohjatyöt netissä. Kun on lopullisen ostopäätöksen aika, myyjän rooli on valtavan tärkeä. Kestävyyslaji vaatii kurinalaista ja määrätietoista harjoittelua, pikavoittoja ei ole tarjolla.

Kestääkö myynti mukana kisassa?

Ei huolta. Me Liiketoimintapalvelussa kehitämme asiakkaidemme liiketoimintaa. Keskitymme tarvittaessa vain niihin toimintoihin, joissa yhdessä näemme kokonaisuuden kannalta kehitystarpeen.

PALVELUT

  • Myynnin johtaminen, organisointi ja kehittäminen
  • Tuote- ja asiakasanalyysit
  • Myynnin toimintamallien jalkauttaminen
  • Myyjän personoitu valmennus
  • Operatiivinen myyntityö
  • Raportointi- ja mittausjärjestelmät
  • Asiakastyytyväisyyskyselyt
  • Asiakashallintajärjestelmät
  • Asiakasluokittelumallit

Kysy lisää

  • Anu Turkia
    Anu Turkia MARKKINOINTI, Founding Partner

    050 550 5197
    Myynti ja markkinointi. Myynnin ja markkinoinnin toimintojen operatiivinen ohjaaminen ja kehittäminen.

  • Sari Helin
    Sari Helin MYYNTI JA ASIAKASPALVELU

    045 137 4181

    Myynti ja asiakaspalvelu puhelimitse tai kasvotusten monikanavaisessa ympäristössä. Puhelinkontaktointi ja uusasiakashankinta. Tapahtumat, tuote-esittelyt ja asiakastapaamiset. Toimiston monipuoliset tehtävät MS-office ympäristössä. Kuvankäsittely, lehti- ja somemainonta.

  • Henna Peltola
    Henna Peltola KEHITYSPROJEKTIT, PARTNER

    050 529 3026

    Kehitysprojektit järjestö- ja kulttuurikentässä. Yritysyhteistyö ja varainhankinta. Palvelukehitys ja palvelumuotoilu. Projektijohtaminen ja tapahtumatuotannot. Myynti.

LIIKETOIMINNAN KUNTOTESTI

Teimme käyttöösi kätevän liiketoiminnan kuntotestin.

Vastaa kysymyksiin ja arvioi oman organisaatiosi suorituskyky eri osa-alueilla.

Saat veloituksetta henkilökohtaisen tapaamisen, jossa puramme yhdessä vertailuraportin omasta tilanteestasi verrattuna muiden vastaajien keskiarvoon.

Tiedätkö jo mitä tarvitset? Meille voi aina soittaa tai jättää yhteydenottopyynnön.

Hae sivustolta