BISNESPULSSI – Jotta voisit saavuttaa enemmän!
Toiminnan kehittämisen mittari
Mitataanko teillä tuloksia vai tuloksenteon edellytyksiä? BisnesPulssi-mittauksella saat nopeasti selville työntekijäkokemuksen ja menestymisen mahdollisuudet.
MITÄ HYÖTYÄ MITTARISTA ON YRITYKSELLE?
Kuinka usein teillä mitataan voiko ja haluaako henkilökunta antaa parhaansa? Tutkitusti vain hyvinvoiva ja sitoutunut henkilökunta pystyy tuottamaan taloudellista menestystä. Bisnespulssin avulla pystymme selvittämään paitsi henkilöstön sitoutumisen tason, myös sen vaikutuksen toiminnan tuottavuuteen.
Hyvä johtaminen saa aikaan hyvän työntekijäkokemuksen. Tyytyväinen työntekijä saa aikaan hyvän asiakaskokemuksen. Tyytyväinen asiakas mahdollistaa liiketoiminnan kasvun.
MITEN BISNESPULSSI TOTEUTETAAN?
1. Konkreettinen – toteutetaan kolme kertaa vuodessa
2. Kevyt – kysely on nopea vastata
3. Ketterä – voidaan nopeasti selvittää kehitettävät toiminnot
4. Kannustava – Sitouttaa henkilöstön mukaan kehittämiseen
5. Käytännöllinen – vaikutuksia heti toimintaan
NÄIN NOPEASTI BISNESPULSSI TOIMII
01. Kysely lähetetään sähköpostilla vastaajille
02. Vastausaikaa viisi päivää
03. Raportti tuloksista viidessä päivässä
04. Tulosten läpikäynti yhteisesti
05. Tulosten perusteella valitaan kehityskohta
Kysy lisää
Tiedätkö jo mitä tarvitset? Meille voi aina soittaa tai jättää yhteydenottopyynnön.